Blogia
mariocj

(Za IOS) Full Hack Prosto Zakonit Circle Iz Proxy Avtor Ketchapp 1.6 Ver

Circle hack tool

 

 

 

Nakup = 5000 diamantov

critiques = Že leta sem imela "Krog" in mi je popolnoma všeč. Ocenjujem 5 zvezdic, ker je igra sama zabavna in vredna zvezdic! Ampak pišem ta pregled, da jim opozorim, da igra potrebuje posodobitev, da bi v igro prinesla več dirk in izzivov. Dosegel sem vse izzive in rase. Igral sem celo na dirkah in spet. Razpravljal sem o brisanju igre, ker sem že vse zaključil. Ampak ne bom izbrisal igre, ker sem to napisal. Prosimo, posodobite igro z več izzivi in ​​dirk!

Objavi datume = 2014-10-17

Genres = Dejanje

različica = 1.7

Jeziki = francoščina

založnik = Ketchapp

 

Stari, potrebuješ pomoč, če ne moreš tako daleč. Wow Nathan je pokadil veliko. LEVEL UP x20 LOl. Slaba stvar je bila, da ne bi mogli preskočiti uvod za zgodbo, da bi pospešili igranje, ki je drugačna od igre.

 

Pri 115 letih ste se namerno umaknili. Moj je 116. M'y socre je 66.

 

0 comentarios